Reklamuj się tutaj

Double Billboard: graficzny element reklamowy umieszczany centralnie w górnej części strony.

  • Wymiary: ~ 1920x960px

reklama-uber-auto-pl-strona-centralna-top-custom

ceny

Już od 99 PLN za 1 dzień, 2970 PLN za 1 miesiąc, 24948,00 za 1 Rok, ceny są sugerowane w/g rankingu Alexa Alexastats experts alexa

wymagane materiały

Klient zobowiązany dostarczyć pliki grafikę jpg/gif/png (sugerowane przez właściciela uber.auto.pl), kreacja musi spełniać ogólne wymagania dotyczące wyobrażeń reklamowych zawartych w serwisach www tzw otwartych.

ogólne zasady dotyczące kreacji reklamowych

  • Dźwięk w kreacjach flash’owych może zostać włączony wyłącznie po akcji użytkownika (klik). Ograniczenie to nie dotyczy reklam emitowanych w odtwarzaczu video (dotyczy umieszczenia reklamy w absolutnym położeniu strony górnej, ponad menu).
  • Kreacja nie może zawierać odwołań zewnętrznych tzn. niedozwolona jest implementacja mechanizmów zaciągających dodatkowy kontent ww.
  • Niedozwolona jest implementacja mechanizmów śledzących interakcję użytkownika (nie można zapisywać, zmieniać lub odczytywać cookie tzw. ciasteczek).
  • Kreacje powinny być zapisane w wersji Macromedia Flash 8.0 lub nowszej.
  • Animacja może mieć maksymalną prędkość 25 fps. Sugerowana prędkość wynosi 12 fps (klatek na sekundę).
  • Plik SWF nie może być zabezpieczony przed debugowaniem.
  • Niedozwolona jest implementacja mechanizmów śledzących interakcję użytkownika.
  • Kreacja nie może powodować błędów na stronie – niepoprawnego wyświetlania serwisu, jak też pojawiania się ostrzeżeń o błędach.
  • Reklama nie może obciążać procesora standardowego komputera w więcej niż 22%. Za standardowy przyjmuje się komputer z procesorem Intel Core 2 Duo 2 GHz z zainstalowanym Flash Player w wersji 8.
  • Kreacje Rich Media mogą, bez interakcji użytkownika, ważyć maksymalnie 300kB. Wszystkie dodatkowe elementy mogą być dociągane dopiero po akcji (kliku).
  • Nie może być praktykowane używanie w reklamach elementów operacyjnych, których funkcja wynikająca z formy, napisu czy konwencji jest niezgodna z ich komunikatem, lub działa w sposób nietypowy. W szczególności, nie jest dozwolone używanie w reklamach podstawowych przycisków o treści systemowej, ikon minimalizowania i zamykania okna, działających inaczej niż wynika to z ich typowej funkcji, niedozwolona jest emisja reklam w formie komunikatów i ostrzeżeń systemowych.
    Przyciski zamieszczane na reklamach muszą wykonywać funkcje zgodne z komunikatami prezentowanymi na przyciskach, np. przyciski imitujące funkcje formularza, listy rozwijanej, pola wyboru nie mogą powodować przekierowania na stronę klienta bądź innej akcji niezgodnej z ich standardową funkcją.

obsługiwane przeglądarki

Kreacja w swojej formie podstawowej (plik .swf) będzie poprawnie wyświetlana w systemie Windows pod przeglądarkami obsługującymi plugin flasha.

termin dostarczenia

Kreacje powinny być dostarczone minimum na 5 dni robocze przed jej emisją

 Pytaj teraz
spotkałeś prosty serwis, który wygeneruje dla Twojej firmy majątek, zapraszamy do wykupienia opcji reklamy

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save